Min dag

Det började med att jag vaknade tidigt och samtidigt fick ett sms av Sabina som undrade om vi skulle hitta på något idag (eller igår blir det ju iofs). Javisst sa jag och vi bestämde oss för att spela minigolf.

Men först var jag ute och gick/joggade i området där jag bor. Jag vet inte vad det är som gör att det är mycket svårare att jogga ute men jag blir snabbare trött då och lite så. Aja...

Jag hade en rätt så okej hårdag också så jag frågade Sabina om hon hade lust att fota mig litegrann innan minigolfen. Här nedan ser ni ett av resultaten. Jag vet inte om det är jag som blir dålig på bild (har en tendens att prata hela tiden) eller om min kamera håller på att förlora sin charm litegrann. Känns som att det inte blir så klara färger och bra skärpa. Kan ju vara mina inställningar iofs men ändå. Kanske bäst att byta kamera...



Iallafall så spelade vi minigolf och jag förlorade. Men det gör inget för jag fick under 60 slag och det brukar jag inte få i "årsdebuten" så yay för det! Sedan åkte vi till Maxi och sen var och en till sitt.

Jag kom hem och tänkte sova en snabbis, typ 20 min, men givetvis så sov jag längre än så. När jag vaknade så tänkte jag att jag kunde ju ligga kvar en liten stund till men så fick jag syn på en spindel ca 10 cm från mitt ansikte och då blev jag snabbare än en antilop upp ur sängen kan jag lova.

Vid 18-tiden var det dags att möta upp Sabina igen och nu gick vi på bio. Vi såg Dark Shadows med Johnny Depp. En väldigt... lustig film kanske man kan säga. Dålig men ändå okej men inte värt 95 kronor för att se på bio.

(Blä för all text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0