Inte okej...

... att jag är så dålig på att kommentera bloggar. Både i allmänhet och att svara på kommentarer jag fått!

... att jag redan tröttnat på layouten (som iofs inte är färdig) här på bloggen. Varför kan jag inte bara få det precis som jag vill ha det?!

... att jag är för lat för att sortera klart alla bilder på hårddisken!

... att jag har massa oredigerade bilder att redigera och se till att de också sorteras in i rätt mapp.

... att jag fortsätter med mitt nattmönster (jobbar natt nu för tiden) när jag bestämt mig för att vända tillbaka dygnet under helgen. Klockan är i skrivande stund 03:59 vilket innebär att jag inte alls blir utvilad i helgen vilket var planen. Jag måste vakna snart liksom, fast först måste jag sova.

... att jag inte gillar fonten på texten. Men vilken ska man ha då...?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Svar: Kul att ni oxå ska börja med LCHF! Jag kan säga att just nu är det jävligt jobbigt med att få bort sockret.. men det går väl över... Och det kommer väl inte vara lika jobbigt för dig som har varit så duktig och varit utan godis ;). Men jag käkade ju lite gottigt när jag fyllde år så sockerdepåerna blev väl påfyllda haha.

2012-05-12 @ 14:23:51
URL: http://sabbe87girl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0