En ganska tråkig fredag

Min fredag har väl inte varit den bästa fredagen det här året kan jag inte påstå.
Den började med att jag sov alldeles för länge, till 15:30 (då min bror ringde och "väckte" mig. Sedan blev det frukost och åka och träna lite Core på gymmet. Handla, hämta mamma som skjutsade hem mig och sen åkte hon iväg med min pärla!

Hon ska låna den imorgon och det är första gången bilen är på äventyr utan mig. Så nu vet jag hur det känns när en mamma (eller pappa) lämnar ifrån sig sitt barn för första gången.



Fredagskvällen spenderas med att diska, röja undan lite här hemma och sitta vid datorn och sortera massa bilder. Kanske att den avslutas med en skräckfilm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0