Midsommar

En bildbomb från midsommar!


"Glaset vågar inte stå där."



För övrigt så kan jag berätta att jag sovit som en tok efter midsommar!
Carro och jag kom hem till mig runt 02:00 och låg och pratade till 03:30 då vi somnade nästan direkt. Efter lite slapp och frukost så gick vi till mamma och hämtade bilarna. Carro åkte hem och jag gick in till mamma. Lade mig på soffan och sov till typ 15:30. Vi beställde mat och sedan åkte jag hem. Lade mig för att vila 19:30 och somnade. Vaknade 01:00 och gick upp för att kissa och stänga av datorn. Somnade igen direkt och vaknade idag runt 12:30 (gick upp 13:00).

Sov bort hela lördagen med andra ord, något som inte hänt på mycket länge.
Tur var väl det då jag snart ska gå och jobba. 06:10 imorgon börjar första semesterveckan och då är det Peace and Love som gäller innan det blir 2 veckors jobb igen. Så vilan var välbehövlig...

Kommentarer
Postat av: Sabina

Fina bilder! Det va jättekul o få komma förbi en sväng! :)

2012-06-24 @ 18:37:05
URL: http://sabbe87girl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0