Månen i sin enkelhet

Det här med att veta hur bloggen ska se ut är svårt och får mig att dra i håret men inte blir jag klokare för det. Så nu får det vara i all sin enkelhet även fast det ser och är ganska tråkigt. Kan tillägga att kategorin "okategoriserat" är gamla inlägg från denna blogg innan den här layouten. Vill nämligen få lite ordning och reda bland kategorierna. Får se om jag integrerar dom i andra kategorier efterhand.

För övrigt så kollade jag ut genom fönstret och såg månen.
Bytte objektiv på kameran och gick ut på balkongen. Kan inte påstå att det var varmt...


Kommentarer
Postat av: Linnéa

...men det blev en väldigt fin bild!

2012-06-03 @ 09:57:55
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0