En lång dag...

... men inte en dålig dag.

Började med att jag slutade jobba 06:10 och gick hem i ett soligt Motala medan fåglarna glatt kvittrade för fullt.
Somnade först vid 8 och efter 4 timmars sömn så gick jag upp för att ta mig tillbaka till jobbet. Men inte för jobb utan för lite sommarfirande kanske man kan säga. Vi fick lite mat, gick tipspromenad/lekar (det gick inte så bra för mitt lag), åt efterrätt och hade det helmysigt.
Solen var framme nästan hela tiden så nu har jag bränt mig och är alldeles röd på axlar/skulderblad. Men vad gör det om 100 år...

Direkt efter det mötte jag upp mormor och vi åkte in till stan, shoppade och fikade. Jag köpte ett par shorts och ett linne och inget av det var tänkt att inhandlas men nu blev det som det blev.

Och direkt efter det så åkte jag hem till mamma där det bjöds på grillat och efterrätt (tack förresten mamma för maten. Glömde säga det).
Kom hem innanför dörren 22:20 och nu är jag helt slut. Ska se ett avsnitt av PLL innan jag går och lägger mig och säkert somnar på studs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0