Att luffa runt

Dagen började med att jag vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om. Senare drog jag mig ner till stan och såg mammas sambos söner gå i mål i Vätternrundan, sjukt duktiga!

Sedan har jag hängt med några av "mina" bästa flickor och har haft en underbar dag. Vi har hängt på stan och luffat runt lite.

Kom sedan hem och somnade en stund. Bestämde mig för att hoppa över grillning hos en vän och vara hemma istället. Något som jag ångrade då jag började bli hungrig framåt 22. Men då messade mamma precis lagom och jag åkte iväg och köpte med mig mat och åkte dit. Så nu sitter jag mätt och belåten i soffan och... lyssnar på massa ljud. Ska snart åka hem och sova tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0