Ears on fire

Herre min skapare, inte visste jag att öron kunde bränna så mycket.
Igår några minuter innan jag skulle sluta jobbet så började mina öron att bränna. De var inte så varma när man kände på dom men nästan hela örat var illrött. Jag tog en bild med iphonen så kanske ni förstår vad jag menar.

Jag har ju känt att öronen har blivit varma förut men det här gjorde nästan ont, så mycket brändes det. Som tur var så var "smärtan" borta när jag vaknade men visst är det lustigt. Har du varit med om något sådant innan?


Fint öra eller hur ;)

På tal om värme, jag håller på att laga potatisgratäng och när jag skulle sticka i en sticka för att se hur långt potatisen var klar så brände jag mig på gallret i taket av ugnen. Jag HATAR ugnar!

Kommentarer
Postat av: Ilhana

Så fin din blogg blivit! Keep it up! KRAM

2011-12-20 @ 15:05:17
URL: http://sorandom.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0