Idag var dagen då...

... jag fick sova 4 timmar och sedan bege mig till tandläkaren. Väldigt trevlig var han också och det är faktiskt inte så läskigt att gå till tandläkaren längre. Just det, tänderna mina var jättefina. Hur nu tänder kan vara det, inte ens ordet är så inbjudande. Tänder...

... jag hittade en sticka under tumnageln. Inte under alltså utan under (som i neråt?). Jag fick bort den utan problem.

... jag bestämde mig för att dela på en pizza tillsammans med min mamma. Jag har alltid velat köpa en familjepizza vilken i sig borde vara väldig stor. Men hur stor kan den vara tänkte jag, det finns väl inga megastora pizzakartonger heller. Men så fel jag hade, haha. Den var megastor!

Så mamma och jag delade inte på en pizza.
Vi delade på en halv pizza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0