Neger chokladbollar

När jag var liten sa jag alltid negerbollar, utan att mena något illa. För det var ju det dom var liksom. Men på senare tid säger jag chokladbollar utifall det är någon som hör och tar illa upp.

Hur säger du?


Chokladbollar fick bli mitt lördagsgodis fast på söndagen. De blev inte så goda för det blev lite för mycket vatten i. Det ska ju vara kaffe i egentligen men det tycker jag inte om (vet inte ens om jag har något kaffe hemma) så det fick vara. Jag försökte fylla på med mer havregryn p.ga. vattnet men det funkade inte så mycket.
Men ner i magen går de iallafall så nu ska jag hämta ett par stycken från kylskåpet och bädda ner mig i soffan. Dags för Buffy.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag har inte gjort chokladbollar sen jag var liten. Nu blev jag jättesugen. Får se om det kan hinnas med snart kanske... :)

2012-03-12 @ 15:15:26
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0