Men oj, en uppdatering!

Den här morgonen/förmiddagen har varit lite fluffig diffus sådär. Konstigt. Och jag känner mig lite bakfull (om det nu är såhär det känns) och det känns som att ett munsår är på väg. Hoppas inte det.

Dagens två första planer blev iaf. inställda, jag avbokade ett träningspass imorse och en fotografering blev inställd pg.a. av sjukdom. Lite tråkigt men jag fick sovmorgon.

Varför avbokade jag träningspasset för då? Jo, igår gick jag på långpromenad med Sabina i 3 timmar och vi gick bl.a. uppför ett "berg". Lägg till 8 timmars arbetskväll på det så får man väldigt trötta ben. Sen är det ju skönare att sova också, det kan ju ha haft med ett finger i avbokningen...



"Berget" vi gick uppför. Låt dig inte luras av bilderna, det var brant och högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0