Motljus

Jämnt när jag har försökt att fota i motljus så har bilden blivit helt värdelös rent ut sagt, jag har liksom inte fått till det ordentligt. Därför frågade jag folk om någon ville ställa upp som modell och Becki kunde gärna göra det.

Sagt och gjort och vi möttes upp i varamon för ett par(?) veckor sedan och testade oss fram.
Kan ju inte säga att bilderna blev de bästa som någonsin fotats i motljus men nu vet jag olika knep för att objektet inte ska bli alltför mörkt i framtiden.

Här är en av bilderna från den dagen (fler följer så småningom).
Förresten så får ni gärna komma med olika knep eller positiv kritik på bilderna så att jag kan lära mig ännu mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0