Min helg

Efter att ha jobbat min sista jobbnatt (troligtvis iaf) så vaknade jag upp på fredagsförmiddagen och såg fram emot att åka och plocka jordgubbar.
Tyvärr så sket det sig då mitt sällskap inte hade lust utifall det började regna (vädret var lite tråkigt) så vi sköt upp det till en annan dag.

Istället möttes vi upp utanför bion (jag var sen som alltid) senare på kvällen och såg nya Spiderman filmen. Se den! Roligare och bättre än de andra filmerna även fast den kändes lite för lång. Huvudrollsinnehavarna var gulliga tillsammans också.


Lördagen blev en rätt soft dag med tvätt och grillning hos mamma. När jag kom hem började jag bygga ihop ett badrumsskåp jag köpte i tisdags på Ikea och när det skulle komma på sin rätta plats så fick den inte plats. Just typiskt. Men men...

Idag kom Anna hit och vi lekte clown. Såg lite roligt ut och även fast jag har tvättat bort färgen från ansiktet så känns det som att det sitter kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0