Syndat

Alltså jag vet inte riktigt... inte alls faktiskt.

Längtade efter en lugn och soffliggande helg men det blir inte av. Kanske på söndag. Förhoppningsvis.

Då kanske jag inte är sjuk längre. Fast just nu känner jag mig inte så sjuk. Konstigt det där.
Men jag var sjuk vilket innebar att jag ringde och "sjukanmälde" mig från steppen idag. Igår var jag och tränade för första gången på en vecka och kände äntligen pepp igen. Men så kom snoret och förstörde alltsammans. Jävla snor! Och bihålor!

Och jag vet att det var fel men jag syndade idag för att jag tycker synd om mig själv. Kakor och choklad stoppades in i munnen, tuggades och svaldes. Gott var det. Men ack så onödigt.

Usch alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0