Scones

Idag åt jag egengjorda scones till brunch och jag trodde aldrig att den dag när jag valde te framför varm choklad skulle komma. Men idag var den här. Givetvis var det mjölk i koppen också.

Sedan måste jag även säga att jag är grymt besviken på svenska herrlandslaget i handboll. Hur i helvete kan man tappa 11 måls ledning!?! Sjukt. Fast kan man göra 11 mål fler än det andra laget i första halvlek så borde ju det andra laget kunna göra 11 stycken fler mål i den andra halvleken...





Måste även säga att det här är de stilleben som jag iaf är nöjd med, brukar inte bli såhär bra...
Ska jag klaga på något så är det väl att bakgrunden på de bägge bilderna inte är i samma färg.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det ser i alla fall väldigt smaskigt ut :)

2012-01-21 @ 20:03:30
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tycker absolut du ska vara väldigt nöjd med dessa, tänkte precis skriva att det är väldigt snygga foton! (Hann tänka detta innan jag läste din sista text). Gillar båda två mycket (och det ser btw väldigt gott ut ;)).

2012-01-22 @ 17:17:44
URL: http://subliminal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0