Så är det

Sitter här och väntar på att min bror ska köra ett lopp (trav) på Åby ikväll. Lopp 2 är om 4 min och han kör i lopp 5. En "lång" väntan kvar alltså.

Försöker att göra något vettigt under tiden men det går inte så bra. Borde äta något också, är döhungrig! Och är helt seg efter jobb + träning idag. Armar stod på schemat så jag orkar knappt skriva det här. Det blir lätt så när man tränat och ansträngt de muskler man har, haha. Tur att man kan ha armarna stilla medan händerna förflyttas över tangentbordet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Alltid lika förlamade känsla i armarna efter ett hårt pass, roligt när man inte ens kan hålla i ett vattenglas utan att skaka.. Men då vet man att man tagit ut sig ordentligt iaf! Som tur är blir det ju bättre snabbt vad gäller styrkan om man bara står ut i början.



Svar: Haha, inte meningen. Hoppas du fick i dig massa god mat sen :) Ursprungligen kommer det från Buffy, fastnade verkligen för namnet första gången jag såg serien. Men jag kan nog egentligen inte säga att hon är döpt efter Willow i serien, även om det är en av favvokaraktärerna :)

2012-01-13 @ 15:31:30
URL: http://subliminal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0