Nyårslöften

Om man nu vill kalla det nyårslöften.
Har du några inför det kommande året?


Nu är år 2012 här och likaså mina "löften"
  • Betala av billånet senast 30 augusti
  • Åka till London
  • Ha bättre koll på min ekonomi + sparande
  • Träna, träna och träna eller säga upp kortet
  • Få någon ordning på mitt hobbyfotograferande / fota mer
  • Inte vara så jädra lat
  • Umgås mer med vänner
  • Upptäcka platser omkring Motala
  • Tälta ute i naturen
  • Ta till vara på högtiderna, påsk osv.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gott nytt år!

Brukar inte ge några nyårslöften och har inte satt upp några i år heller. Dock vill jag precis som du försöka fota mer och bli bättre på att utforska hemstaden. Annars har jag väl bara mer eller mindre väldefinierade mål.. Lycka till med dina löften! :)

2012-01-02 @ 02:58:35
URL: http://subliminal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0