70 dagar

Jag tänkte att jag skulle sätta igång med ett projekt som ska vara i 70 dagar. Tanken var 100 dagar först men 70 dagar passar in bättre då jag ska åka utomlands så småningom.


Projektet startar nu på måndag 9 januari (dag 1) och avslutas den 18 mars (dag 70).





Under dessa dagar så ska jag:
  • Promenera minst 1 gång/vecka
  • Bara äta lördagsgodis (och på speciella dagar)
  • Torsdagar ska vara städdag - damma / dammsuga
  • Handla mat 1 gång/veckan
  • Jag ska ha en datafri dag i veckan
  • Gå på bio minst 2 gånger
  • Hinna ikapp tv-serier
  • Ta johannakarlstedt.se på allvar
  • Och blogga minst varannan dag* Blogga massa

* Tanken var att blogga om något varje dag men det var svårt att komma på 70 saker att blogga om.
Jag har kommit på 34 stycken...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Roligt med projekt! Perfekt sätt att starta nya vanor på ju! Hur har första dagarna gått? Går ju att kombinera det med ett inlägg per dag också, du har ju ca 30 dagar på dig att komma på fler saker att blogga om ;) (Asbra jobbat att ha kommit på 34 btw! Inte det lättaste..).



Svar: Roligt att du gillar projektet! Ne, brist på bredband är inget kul.. Det där med att man får mer gjort brukar dessutom plana ut efter några dagar så det väger verkligen inte upp ;)

2012-01-12 @ 08:12:57
URL: http://subliminal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0