Matveckan del 2

På grund av problem med internet och sjukdom så uppdaterade jag inte vad jag tillagade i tisdags. Men nu fungerar internet och jag är tillräckligt frisk för att orka ta tag i det hela så att säga.

I tisdags testade jag alltså att göra färsbiffar med fetaost (kryddor och 1 ägg). Till det blev det gurka, röd lök, bulgur och en klick creme fraishe för att jag trodde att det skulle bli lite torrt att äta. Men det blev tvärtom, biffarna blev väldigt saftiga och det är definitivt en rätt jag kommer att göra igen.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det där är jättegott med tsatsiki till, men det blev det ju nästan ändå med dina tillbehör :)

2012-02-03 @ 14:13:39
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ser gött ut

2012-02-03 @ 18:57:34
Postat av: Jessica

Låter gott! Kanske ska testa att ha i fetaost i biffarna själv någon gång..



Svar: jaa, han är helt underbar. längtar verkligen tills han flyttar hem till oss!

2012-02-06 @ 21:25:00
URL: http://subliminal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0