Sista minuten julklapp

Om det råkar vara så att du har fler julklappar kvar att köpa till mig men inte riktigt vet vad du ska köpa så ta en titt nedan. Om du vill köpa något från kaffebrus.com så går det att göra det innan den 21 december senast klockan 12:00 för leverans innan julafton.
Tar du även sms-avisering så sparar du in lite tid, så sätt fart *vink vink*



1. Minneskortläsare från kaffebrus.com
2. Med Center Nougat kan man alltid vinna mitt hjärta...
3. Likaså med Bueno
4. Polaroidfilm till min kamera
5. Vidvinkelobjektiv till min kära Iphone 4
6. Trådlös fjärrutlösare till min Canon 40D skulle jag inte säga nej till.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fjärrutlösare är ju guld! Har faktiskt också tittat på vidvinkelobjektivet till iphone, verkar nice & skulle va kul att ha.



Svar: Mm finns många fina huskatter också. Tror nog inte jag köpt katt om inte min sambo velat ha en, är precis som du snarare hundmänniska, men kan inte säga nej heller ;)



Nej, inte alls långt kvar nu.. Hoppas fortfarande på att snön ska hinna komma!

2011-12-19 @ 13:38:06
URL: http://subliminal.se
Postat av: Jessica

Hm. Tror vid en andra fundering att jag säkert hade skaffat katt förr eller senare ändå haha. Även om jag föredrar hundar i det stora hela

hade jag nog inte kunnat säga nej till en ragdoll oavsett om sambon ville ha katt eller ej ;P

2011-12-19 @ 13:44:43
URL: http://subliminal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0