Nu är det kallt igen

Shit vad jag önskar att jag hade badkar just nu. Fryser ihjäl här hemma!

Jag har velat blogga men inte haft några bilder att blogga som passar in med det jag tänkt skriva och eftersom det är tråkigt med bara textinlägg så har jag inte bloggat. Vilket har varit dumt för när jag skapade den här bloggen så hade jag bestämt mig för att inlägg med eller utan bild inte skulle spela någon roll. Och det kom jag på precis nu. Therefore I blog.

Typiskt att jag precis nu glömde bort vad jag skulle blogga om...
Kan väl berätta om vad jag gjorde idag och igår istället då...

Igår var jag på stan med Debbi (jag handlade lite och Debbi mycket) som för övrigt har flyttat tillbaka till Motala. Pepp på den! Efter det gick jag lite till på stan med mamma som var fin (fin är hon alltid men nu var hon lite extra fin såklart) efter ett frisörbesök. Sedan åkte jag hem och gjorde ingenting, typ.

Idag gick jag upp tidigt, tidigt och plockade ögonbrynen på "salong" innan den riktiga öppningstiden. Färgade även ögonbrynen för första gången (eftersom jag färgat håret mörkare, vet inte om jag berättat det?) så nu känns det lite lustigt att se sig själv i spegeln. Mest med tanke på att det brukar se ut som att jag inte har några ögonbryn eftersom de är så ljusa. Jag vänjer mig.
Sedan åkte jag med mamma och mormor till Linköping city och Ikano. Väldans trevligt måste jag säga!

Och där blev det ett litet abrupt slut på blogginlägget.

Kommentarer
Postat av: mamsen

tack gulle dej, du blev oxå fin. vi måste ju lyxa lite ibland med salong besök:) trevligt hade vi idag, synd att man inte gör det lite oftare!

2011-12-30 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0