Svimmade

Jag har aldrig råkat ut för något allvarlig eller skadat mig på något sätt (förutom skrapat upp knän och fått handen i dörren/bildörren). Men i söndags så svimmade jag.

Min mamma hjälpte mormor att lägga om ett sår som hon har i pannan. Hon behövde min hjälp när hon skulle tejpa igen såret så jag gick och hjälpte till. När vi hade fått ihop såret med tejpen så ställde jag mig bakom mormor och höll upp hennes hår så att det inte skulle fastna när mamma satte på plåstret över såret och tejpen.

Det krånglade lite med plåstret och plötsligt så kändes det som att jag var hungrig, vilket var lustigt för vi hade nästan precis ätit. Sedan började jag må jätteilla och sa det högt. Sedan så svimmade jag. Det gick mycket snabbt så jag hann inte sätta mig ner eller så utan det var, hungrig, illamående och sen "svart".

Tydligen var jag borta i typ 30 sekunder och när jag vaknade så trodde jag att jag bara hade sovit.
Lustig känsla.

Stackars mamma och mormor som blev rädda för trots att jag slog i näsan, armbågen, typ höften, läpparna och ena ögonbrynet (inget syns förutom på läpparna som har små märken) så var det nog värst för dom.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Läskigt! Mår du bra igen nu?

2012-05-02 @ 06:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0