Repeat all over again

Har ni någonsin önskat att ni fick börja om en dag någon gång?

Jag gör oftast det och det beror till 99% på att jag är så jädrans lat!
Istället för att gå upp i lagom tid, ta en kort promenad, äta god frukost, diska, städa, träna och sedan fixa mig iordning till jobbet så ligger jag på soffan eller sitter framför datorn istället och inget blir gjort. Sedan när det är dags för att sova så ångrar man att man inte gjort det som borde göras.

Man vet också att det vore mycket skönare att komma hem till ett städat hem eller att gå och lägga sig när man är lite trött efter dagens träning.

Det är då jag önskar att dagen borde gå om från början och att man gjorde allt det som man både borde och ville göra från början.

Igår hade jag en sådan dag och även idag lite halft. Det verkar ju gå framåt så morgondagen blir nog en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0