Good ol' english

BBC och brittiska serier är nog bland de bästa som finns tror jag nog. Jag menar - Morden i Midsommer och Sherlock Holmes, fantastiskt bra liksom!

Även miniserien Emma tycker jag om så därför bestämde jag mig för att köpa boken med samma namn (jag har även Pride and Prejudice m.fl. I samma format).

Och även fast jag vet hur allting kommer att sluta så bara måste jag läsa boken, hela tiden!
Det hindrar mig från att gå upp på "morgonen", från att diska och till och med från att redigera bilder (vilket jag borde sätta fart med).

Jag har kommit till sidan 382 av 470 så jag är snart klar. Och känner jag mig rätt så kommer det att bli lite tomt efteråt...

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja, det är inte för inte de är klassiker, de där böckerna!

2012-05-31 @ 08:33:26
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0