Duktigt gjort

Jag måste säga att jag har varit väldigt rebellisk i mina snart 25 år. En värsting är var jag varit.
Eller, inte egentligen.

Istället för att ha varit rebellisk mot mina föräldrar (mest mamma) och i allmänhet så har jag snarare varit lite rebellisk mot ungdomar i min egen ålder.
Jag har aldrig i hela mitt liv haft en cigarett i munnen. Och jag har ett väldigt sunt förhållande till alkohol. Jag har aldrig varit sådär riktigt full så att jag har mått illa. Jag förstår liksom inte hela grejen med att supa sig full och spy eller däcka. När jag väl dricker så dricker jag för att jag tycker att det är gott. Vilket inte blir så mycket då jag inte tycker om alkoholsmaken efter ett tag.

Mina vänner brukar tjata lite på mig för att dricka så att jag släpper loss lite mer. Men även om jag skulle dricka mer så skulle inte det hjälpa så mycket mot just det. Jag har en tendens att bli ännu tystare då.

Dricker/röker du? Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0