Duktiga flickor och fönstertittare

Igår stod spinning med Debbi på schemat och idag var det dags för Step Intervall med Debbi (igen) och min kära moder. Fy satan vad duktiga vi är!

Och imorgon ska jag till gymmet med Sabina. Ska nog ta det lite lugnt, jag är ju inte världens mest tränade människa liksom. Och på lördag är det dags för Step igen. Jag har verkligen kommit igång med träningen nu och jag är hur pepp som helst. Håll gärna tummarna för att det håller i sig.




Det är lite läskigt på Rådmansgatan när mörkret har fallit. Det smyger nämligen omkring mystiska fönstertittare med huva här på gatan och man vet aldrig i vilket fönster de kommer att rikta in sina snokande ögon på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0