Att gapa för mycket

Jag har nog tagit mig lite vatten över huvudet med 70-dagars projektet. Så idag börjar jag om på ruta 1.
Med 60 dagar. Såhär ska det gå till:

Träning
- En fot framför den andra och så om igen minst 1 gång i veckan. Här ska frisk luft inandas!
- Träna pass/gym minst 2 ggr i veckan. Inga undanflykter!
- Gå/cykla till jobbet minst 1 gång varje vecka.

Allt annat
- Godis får endast ätas på lördagar ( + popcorn när det är bio).
- Ha en datafri dag per vecka.
- Damma och dammsuga 1 dag/vecka (glöm inte blommorna!)
- Och sist men inte minst så ska jag försöka att inte sova så jäkla mycket.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra att omformulera istället för att bara ge upp (borde jag ta efter), ska ju inte kännas övermäktigt. 60 dagar klarar du!

2012-01-20 @ 16:10:32
URL: http://subliminal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0