Jag mår skit

Varning för kanske lite äckligt innehåll


Blev förkyld igår men gick och jobbade för så farligt var det ju inte. Lite jobbigt att andas och fullt med äckligt snor i näsan. Men det gick liksom.
Slutade 23:50 och åkte hem. Låg i sängen 00:19 och somnade på stört och tänkte att det går nog att jobba imorgon med (vilket behövs för en har slutat + att det är många som är sjuka. Var vi lite folk innan så är vi ännu mindre nu liksom).

Men man ska inte tänka positivt om allt kan vändas och bli negativt.
03:25 vaknade jag inatt och visste inte riktigt var jag var. Feber var nog en faktor. Låg och snurrade en stund men gick sedan upp för att gå på toa, ta en ipren (lyckades tydligen twittra också (?)) och gick och lade mig igen.

Idag vaknade jag upp (tur det för annars vore jag ju död...). Totalt täppt i ena näsborren och forsande snor i den andra. Onda lungor och djupa andetag. Great, inget jobb idag med andra ord.
Började nysa som en riktig fontän och lungorna skrek i protest. Bacillerna flög ut både genom näsa och mun. Snor som fortsätter att forsa och en näsa som svider.

Livet som förkyld kunde inte vara mer glamoröst!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Uggh.. Jag blir alldeles tårögd bara av att tänka på det. Krya på dig!

2012-02-01 @ 13:01:10
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/
Postat av: mamsen

liiiille gumman! här kommer en kram:)

2012-02-01 @ 17:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0