Alltså jag vet inte riktigt.

Jag fullkomligt avgudar Jason Bourne filmerna (måste läsa böckerna) så jag vet inte riktigt vad jag tycker när det gäller att "dom" väcker liv i historien igen. I augusti i år så kommer det nämligen en till film, den här gången utan Matt Damon.

Filmen heter The Bourne Legacy och kommer att handla om Aaron Cross (spelas av Jeremy Renner). Han är liksom Bourne en amerikansk soldat. Har ni sett någon av Jason Bourne filmerna så vet ni vad jag menar...

Jag hoppas att jag kommer att tycka om filmen men jag är lite tveksam om den kommer att leva upp till de föregående 3 filmerna, speciellt nu när inte Matt Damon är med.

Jag får vänta tills augusti helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0