Hej Primeval

Jag vet, det var ju inte längesen som jag skaffade en ny blogg. Men jag trivdes inte på Lathet.
Så efter att bara ha kommit på upptagna namn till en ny blogg så kom jag på att varför inte använda ett avsnittsnamn från världens bästa tv-serie, Buffy. Efter två olika namn så blev det till slut Primeval.

Efter det beslutet så fixade jag ihop en layout och har inspiration till en del inlägg varav ett jag redan skrivit. Det här känns rätt och jag är här för att stanna!

Bloggen ses bäst i Mozilla Firefox med en upplösning på 1600x900 pixlar. Såhär ska det se ut:


Kommentarer
Postat av: Jessica

Buffyinspirerat I like. Snyggt layout du fixat med!



Svar: vilken tycker du är den andra finaste kattrasen? (Eller menade du birman?) Har verkligen fastnat för ragdolls, så himla mysiga :) Skönt att åtminstone en person fortfarande inte tröttnat hehe. Ingen fara med kommentarerna, är själv väldigt dålig på att kommentera. Hoppas du haft en bra helg!

2011-12-19 @ 11:05:17
URL: http://subliminal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0